شرکت کامپیوتر و روشهای مکانیزه

شرکت کامپیوتر و روشهای مکانیزه

شرکت کامپیوتر وروشهای مکانیزه با بیش از 40 سال سابقه ، در حوزه های ردیابی و ره گیری هوشمند، سامانه نگهداری و تعمیرات ، سامانه بازرسی و نظارت و همچنین ایجاد و توسعه انواع نرم افزارهای سفارشی سازی
شرکت کامپیوتر و روشهای مکانیزه

شرکت کامپیوتر و روشهای مکانیزه

شرکت کامپیوتر وروشهای مکانیزه با بیش از 40 سال سابقه ، در حوزه های ردیابی و ره گیری هوشمند، سامانه نگهداری و تعمیرات ، سامانه بازرسی و نظارت و همچنین ایجاد و توسعه انواع نرم افزارهای سفارشی سازی

تاریخچه نوآوری در CMMS

صنعت مدیریت نگهداری دارایی ها و تجهیزات هر چه بیشتر به سوی نوآوری و پیچیدگی در حال حرکت است. در دهه های گذشته شاهد رشد قابل توجه روند مکانیزه کردن سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات بوده ایم و می توان گفت با ورود مدیران نسل جدید که توجه و علاقه زیادی به تکنولوژی دارند ، صنعت نگهداری و تعمیرات یا نت جهش بلندی را تجربه می کند.

در حالی که این انقلاب تکنولوژی به نظر یک گسترش و توسعه یافتگی جدید می آید اما در واقع نقطه شروع آن به دهه ها قبل باز می گردد و با نگاهی گذرا به تاریخچه سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات (CMMS) می توان دریافت که امواج نوآوری در این صنعت زمان زیادی است که آغاز شده است.


در گذشته تعداد مدیرانی که به اصول بنیادین نگهداری و تعمیرات دسترسی داشتند بسیار اندک بود اما در طول این موج نوآوری شاید هر کدام نقشی هر چند کوچک ایفا کردند تا شاهد این رشد روز افزون در صنعت نگهداری و تعمیرات باشیم. 

در اواسط دهه 1960، رایانه های بزرگIBM راه خود را به دفاتر اصلی شرکتهای بزرگ پیدا کردند و سازمان ها از سیستم های کامپیوتری یکپارچه برای پردازش کد برنامه های پیچیده استفاده می کردند. دستگاه های کوچکتر و قابل دسترس تر در این زمان به بازار وارد شدند اما تنها شرکتهای بزرگ قادر بودند از این کامپیوترهای جدید در انجام ابتدایی ترین وظایف نگهداری و تعمیرات استفاده کنند . و هنوز این فرایند مکانیزه شده مختص شرکتهای بزرگ و پولدار بود. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد